Den dětí 2022 - 100důlecké Safari
Den dětí 2022 - 100důlecké Safari
06.06.2022
Den dětí ve „100důleckém Safari “
Děti měly možnost oslavit svůj svátek 1. 6. 2022 také s DDM Stodůlky v Centrálním parku, a to tentokrát ve stylu Safari.
Na interaktivní safari stezce poznávaly typická zvířata pro danou oblast Národních parků Naivasha Lake Lake, Tsavo West, Amboseli nebo Masai Mara a vyzkoušely si například jak si loví plameňák potravu, chůzi pštrosa a uložení jeho vajec do hnízda, potápění Vodušky, opičí dráhu, masajské bubnování a další zábavné i naučné aktivity.
Jako průvodce po stanovištích sloužil „Lexikon Zvířat 100důleckého Safari“ a za splnění úkolů děti obdržely arch vybarvovacích samolepek, které si mohly vlepit do lexikonu, aby byl lexikon úplný.
Stan s videoprojekcí a k tomu ledová káva nebo čokoláda s obrázky zvířat přiblížily dětem opravdové Safari v Africe.
Děti získaly nejen malou odměnu za odvedené výkony, ale také zážitky a nové vědomosti, což je to nejcennější.
Dagmar Eckhardtová, koordinátorka akce
Fotografie z celé akce najdete v naší FOTOGALERII.
Zpět
Děti měly možnost oslavit svůj svátek 1. 6. 2022 také s DDM Stodůlky v Centrálním parku, a to tentokrát ve stylu Safari.
Na interaktivní safari stezce poznávaly typická zvířata pro danou oblast Národních parků Naivasha Lake Lake, Tsavo West, Amboseli nebo Masai Mara a vyzkoušely si například jak si loví plameňák potravu, chůzi pštrosa a uložení jeho vajec do hnízda, potápění Vodušky, opičí dráhu, masajské bubnování a další zábavné i naučné aktivity.
Jako průvodce po stanovištích sloužil „Lexikon Zvířat 100důleckého Safari“ a za splnění úkolů děti obdržely arch vybarvovacích samolepek, které si mohly vlepit do lexikonu, aby byl lexikon úplný.
Stan s videoprojekcí a k tomu ledová káva nebo čokoláda s obrázky zvířat přiblížily dětem opravdové Safari v Africe.
Děti získaly nejen malou odměnu za odvedené výkony, ale také zážitky a nové vědomosti, což je to nejcennější.
Dagmar Eckhardtová, koordinátorka akce
Fotografie z celé akce najdete v naší FOTOGALERII.